Tema: Re: Omnis ir naudos grazinimas
Autorius: Pilas
Data: 2009-04-08 15:59:56
na matai. gincyksi su pantera. ne veltui ten reklamojue uzuomina buvo, jei
graziai, tai graziai sutariam. o jei ne tai suesiu :)

faktas kad ne mano gal reikalas, bet jie interpretuoja jiems palankiai CK,
ir ziureism kas gausis.
sipa klientu daug kiek sake tu tais grasinanciais laiskais ateina, gal dalis
nusikeiks ir susimokes.
as susimokeciau, taciau Omnio salone telefonu kainos paprastai daugiau
kainuoja nei pas telefonu prekybininkus. taigi ta nauda nera ta tikra nauda
kuria as gavau.