Tema: Re: Masinu statymas prie daugiabuciu
Autorius: gopas
Data: 2009-04-08 12:59:56
mane viena kart bobute kieme prigavo....ir pamoksla skele.
kad negana to, kad as griztu kartais 1val, o kartais ir 2val.nakties...
dar labai garsiai trankau dureles, ir isvis mano masina parpia kaip
tankas. nors pas mane paprastas masiniukas, be jokiu tiuningu.

pasakiau kad gyvenam mieste ir teks prie to priprasti. tiesa, dureles
stengiuosi tyliau uzdarynet...

ale penisininkas yra penisininkas...jiems gi visalaik kas nors uzkliuva:)
beje, manau kad geriau graziuoju pakalbet, paaiskinkt kas kaip yra
ir paprasyt pasitaisyt...tikrai labiau atsizvelgciau i toki prasyma, nei
i rekima ir grasinima policijomis.