Tema: Re: del imones bankroto
Autorius: ramunas
Data: 2009-04-07 12:32:05
kreipiesi i bankroto administratoriu ... pastatys i eile ... ir bus kokie 2%
tikimybe, kad liks turto uz kuri tau uzteks ismoketi alga. dar garantinis
fondas gali ismoketi ... bet cia ilga ilga ceremonija... pamirsk geriau tuos
pinigus ... gal kokia diena ir nudziugins ... mane per sias kucias pakviete
atsiimti pinigu. smagu vienok kai jau buvau palaidojes tuos finansus :)
geros kaledines dovanos isejo :)