Tema: Re: BTV laida, kuri dalina pinigus
Autorius: Jonas
Data: 2009-04-06 22:42:53
prisiminiau anekdota apie tokias loterijas ir "per mazas"sumas"
Sutare du (tebunie) zydai, kad vienas kitam parduos asila uz 100 (tebunie)
rubliu. Kol pardavejas atvede asiliuka, anas nugaiso.
Pardavejas sako "atsiprasau, negerai isejo"
Pirkejas: Nieko tokio. perku uz 99."
Sutare. nupirko nugaisusi asila. Po kiek laiko jiedu vel susitinka ir
pardavejas nekantrai domisi ka gi jis dare su nugaisusiu asiliuku.
Pirkejas:"As su juo 900 uzdirbau!"
Pardavejas:" ??????"
Pirkejas:"padariau loterija, kurioje pagrindinis prizas buvo asilas.
Pardaviau 1000 bilietu po 1 rb. Kai nugaletojas suzinojo, kad asilas
nugaises ir pradejo putotis, as jam atidaviau jo 1 rb"

Manau reikia skaiciuoti ne kiek praranda vienas zaidejas, o kokia nauda
gauna tokiu TV viktorinu rengejai. Juk buvo atvejis su bankininku, kai jis i
savo saskaita pervesdavo centus ar ju dalis, kai ivykdzius banko operacija
gaudavosi ne cielas skaicius.Del didelio operaciju skaiciaus, bicas gavo
milijonus, taciau vargu ar ieskini galejo pareiksti konkretus banko
klientas, del ipatingai mazos nuostolio sumos.