Tema: Re: samsung garantinis
Autorius: nu blyn
Data: 2009-04-03 15:43:06
As apie tai ir sakau, kad jokiame chekyje serijinio numerio nera, tam yra 
uzpildomas garantinis lapas, is to iseina, kad jis reikalingas.

"lingus" <lingus@pilis.if.ktu.lietuva> wrote in message 
news:gr4smp$i10$1@trimpas.omnitel.net...
> tam yra serijinis numeris
>
> nu blyn wrote:
>> O kaip gamintojui zinoti kad dar garantinis laikotarpis nesibaiges ? Jei 
>> as viena telika pirkau pries 3 metus kita pries 2 vienam garantinis 
>> galioja kitam nebe. Sugedo pirmasis, garantijos neradau, bet yra chekis 
>> nuo antrojo teliko, jei serijinio numerio nebus gal pakeis.
>>
>> "Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> wrote in message 
>> news:gr4mhd$6po$1@trimpas.omnitel.net...
>>> O kokiu pagrindu reikia garantiniam ?rodin?t, kad b?tent tokiu serijiniu 
>>> numeriu daiktas pirktas? ?statyme to nerandu. Mano nuomone, jei 
>>> garantinis atsisako remontuot, tai jø pareiga ?rodyt, kad ?ia ne ta 
>>> prek?, kuri pirkta su pateikiamu dokumentu.
>>>
>>>
>>> "VNO" <gabrielmTINKSITA@takas.lt> wrote in message 
>>> news:gr4mbg$6g4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> gal problema tame, kad saskaitoje nenurodytas tv serijinis nr ir nera 
>>>> kaip kitaip irodyti, kad tai butent sis tv pirktas, o ne draugelio 
>>>> taisomas?
>>