Tema: Re: mokesciu lengvata busto paskolai-kaip taikoma?
Autorius: Glebas
Data: 2009-04-02 13:58:05
Va, atrodo radau tai, ko reikia:

Kredito būstui statyti arba jam įsigyti sumokėtas palūkanas; nuo 2006-10-19palūkanas už vieną paimtą kreditą (arba jo dalį) vienam gyvenamajam būstui statyti arba jam įsigyti, sumokėtas banko, kitoms kredito įstaigoms arba finansų ministro sąraše nurodytiems užsienio valstybių fondams ir valstybinėms finansinėms institucijoms, kurių daugiau kaip 50 procentų akcijų (dalių, pajų) paketo turėtojai yra užsienio valstybių vyriausybės, arba palūkanas, sumokėtas finansų įmonei už vieno gyvenamojo būsto finansinę nuomą (lizingą). Jeigu nuolatinis Lietuvos gyventojas paima daugiau kaip vieną kreditą gyvenamajam būstui statyti ar įsigyti arba jeigu sudaro daugiau kaip vieną gyvenamojo būsto finansinės nuomos (lizingo) sutartį, jis iš pajamų gali atimti palūkanas už pirmąjį paimtą kreditą arba palūkanas pagal pirmąją sudarytą finansinės nuomos (lizingo) sutartį.

Gali gauti permoka tik uz pirma kredita ar jo dali.