Tema: Re: ziobra->INIT
Autorius: shmikis
Data: 2008-09-23 20:01:22
mano patirtis su initu:

gedimu/neveikimu per pastaruosius metus nepastebejau nei karto.

greicio padidejimo nakti taip pat niekada nepastebejau - t.y. nakti
lygiai per puse, kiek turetu buti.

naudojamas planas - 1 mbps diena be galimybes naudotis torentais.

torenta karta teko siusti, tai atsisiunte. nors ir letai.

o naudoto kabelinio modemo skelbimuose kaina ~ 50 lt.

siaip siulau paklausti ju, ar neplanuoja kazkokiu naujienu rysium su
mikrovisatos naujomis kainomis. nes siandienai pas mv uz tuos pacius
pinigus gauni 2-5 kart didesni greiti - kazka turetu daryti initas, kad
klientai neperbegtu..