Tema: Re: ziobra->INIT
Autorius: krx
Data: 2008-09-23 09:26:00
Ta prasme,kad cox'as yra shared-media, per kurį ribotai telpa? Į mūsų namą
naujai vedė TV, mums pirmiems ir nefoficialiai, mes dar nelegalūs-beta. Esmė
tame, kad aš galvojau, kad šiais laikais jau visur kloja optiką, o iš jos
demultiplexina atskirai TV į cox'ą, atskirai inetą ir etc. Ar aš klystu?

Man greitis nėra aktualu šiaip, todėl galima būtų ir pataupyti kiek ant
plano, jei bendra situacija nėra bloga.