Tema: Re: ziobra->INIT
Autorius: Casper
Data: 2008-09-23 18:43:52
Patirtis su INIT:
2004.04-2007.11 - bendras pastebetas interneto nebuvimo laikas ~2h
2007.05-iki siol - interneto sutrikimu nepastebeta.

+sai:
Tiek kiek parasyta Mbps - tiek ir yra (Getright statistika = horizontali
linija)
Nakti labai saziningai padvigubeja.
Tokiu gedimu, del kuriu noretusi skambinti ISP - nebuvo.
IP yra realus dinaminis, bet faktiskai statinis, nes taip ir nesikeite nuo
2007.05.

-sai:
Reikia kabelinio modemo iki -200Lt (galima rasti padevetu)
Greitis ribojamas "ant modemo" t.y. tarp kaimynu nebus 100Mbps.
Kartu imama ir TV (galima ir megint neimti, bet daznai INIT negali atjungti
TV, taigi rodo)

Taigi INIT stipriai rekomenduociau. Galima su manim ir nesutikti....