Tema: Re: idomi situacija
Autorius: Romas
Data: 2008-08-21 08:51:41
Na situacija keista.

Ir tikrai neraminanti. Pvz LT ISP jau kaupia info. Gal ne detalią ir pan. Bet tikrai turi logus.

Ar nebus taip, kad vieną dieną gausim ir mes laiškus.

PS: kažkodėl nejučia pakilo noras sustabdyti visus seed'us :D Ratio mano ir taip aušktumoj.. tai gal kurį laiką (kelis metus) pagyventi be ratio kėlimo. Tada pas tiekėjus log'ai dings bent jau.