Tema: Re: idomi situacija
Autorius: Levas
Data: 2008-08-18 22:31:03
kademlia tipo tinklas puikiausiai veikia ir be trakeriu. (http://en.wikipedia.org/wiki/Kademlia) Nereikia cia tiem trakeriams kaupti tuos reitingus, nereikia cia tu "uzdaru bendruomeniu", nereikia cia tu "trakerio paremimu su sms ar keliais litais"... Tereikia tik ijungti "Enable DHT"...

O stai bandyt atsekti kademlijos tinkla... nu cia reikia genijum buti. Ypac jei paketai koduoti.

--
Bye, Levas