Tema: Re: idomi situacija
Autorius: Levas
Data: 2008-08-18 23:17:37
idejus feikini indiana jones negalima bausti, nes zmones nusikrove ne indiana jones. Cia tipo bausim uz tai, kad zmoones bande kazka krauti tokiu pavadinimu? Panasu i toki varianta: primetom kieme po 100euru ir stebim kas juos pakelia. Poto visus pakelusius sushaudom.

Nuo feiku apsaugo ir vel tie patys "rekomendaciniai" puslapiai. Tipo kraukites, geras failas, jo hashas toks ar anoks.

O uzdari trakeriai ir yra blogis. Kaip ne keista, sharereactor.ru trakeryje vis daugiau "viesu" torrentu su ijungtu dht. Pats esu nusikroves kelis failus, ir gana mikliai.

O del mirstancio kademlijos... Kademlija tikrai nemirsta, tik taip jus, priprate prie savo torrentu, isivaizduojat. Kokia retesne muzikele kaip tik per kademlia ir nusikraunu.
--
Bye, Levas