Tema: Re: Ir vel ta zebra su pliusu uzpakalyje
Autorius: Saulius
Data: 2008-08-18 12:36:20
Baigesi kancios - neapsikentes pajamiau uz 200 lt ta ju pireli - dirba kaip
bite, jokiu atsijungimu per 2 paras nepastebeta. Plius ten 4 kompus galima
pajungti, plius wireless yra.
Zodziu, gal ir kvailai padariau, kad iki galo savo ZTE nepriverciau dirbti,
bet dabar uztai ramu :-). Plius girdejau ganda, kad Pireliai pas telekoma
baiginejasi, kazkokios problemos su tiekimu, tai jauciu laikinai gali
siulyti vel ka nors kita ir nebutinai gera daigta (nesakau, kad tas pirelis
labai geras, bet itariu eilinis niekuo neissiskiriantis routeris, bet jo
didziausias privalumas tas, kad jei kazkas neveiks - galima tiesiai eiti ir
telekomui galva trinti i siena, nes jie garantuoja, kad su pireliais jokiu
problemu nebus)

Saulius