Tema: Re: Ir vel ta zebra su pliusu uzpakalyje
Autorius: erniux
Data: 2008-08-16 19:49:05
Sukonfiguruota lyg ir gerai uzdeta varnyte ant adsl2+, bet pas mane veikia
bridge rezimu, jei uzdedu encapsulation tada modemas tampa routeriu, o tas
man netinka nes turiu savo routeri.Pas tave matyt gerai tai kad persikrauna
kas nakt pats, nes internetui dingus ir perkrovus routeri jis per kelias min
susigaudo adresus.O va kai pameta adresus tada jau koki pusvalandi buni be
intro arba rankiniu budu renew knopke spaudau :(