Tema: Re: Ir vel ta zebra su pliusu uzpakalyje
Autorius: erniux
Data: 2008-08-15 17:42:30
pas mane sis modemas pajungtas prie linksys 54g routerio, tai nepasakyciau
kad veikia idealiai nes buna po kokiu 2,3 dienu veikimo ima ir pameta
routeris ip,dns adresus is to modemo .Tada tenka laukt koki pusvalandi kol
sugaudo adresus arba rankiniu budu per rauteri dns renew migtuka spaudau
20-30 kartu kol pasigauna.Po 2,3 dienu procedura kartoju isnaujo :(