Tema: Re: LTeo
Autorius: M.M.
Data: 2008-06-17 17:59:08
turint minty kad kabelis nuo srauto krypties nesikeicia.. speju leto upload
kaltininkas Modemas!?

nelabai ikertu kodel tas pats daiktas gauna ir priima skirtingais greiciais?
visada maniau kad Up/Down tai tokios pat proceduros, tik viena kitai
atvirkscios, tai ir programine ir technine realizacija panasi...

bet kad skirtumas gaunasi vos ne 8x...

gal kas duos nuoroda kur paskaityt, kame saknys?!
senos projektuotoju klaidos ar globalinis samokslas?
gal vistik galima nusipirkt kokia aparatura kuri leis Up daryti bent jau 1/2
Down ?