Tema: Re: LTeo
Autorius: Andr
Data: 2008-06-16 22:54:27
"Plius" prierasas prie plano reiskia kad jam nereikia kurtis jokiu zebra
ikoneliu. Ten DHCP planas. O ar jis paduodamas per DSL ar per LAN ar per
FTTH - skirtumas nebent tame jog per DSL gali nepavykt isgaut tokio greicio
kokio nori. Tada parduodama laikinas DSL su mintim kad kazkada bus atvesta
optika. Kuriuo budu tave pajungs priklauso nuo to kas i tavo nama yra
atvesta. Jei naujesnis daugiabutis, labai galimas daigtas kad bus optika.
Jei nuosavas aisku apie optika pasvajot tik gali. Tokio plano kaip DSL PLIUS
nebus :) Bus trys planai, visi pliusiniai, skirsis tik ju greiciai.