Tema: Re: „Teo” skelbia didinanti interneto spartą
Autorius: Aur
Data: 2008-06-16 19:08:45
kas galetu paporint kaip ten realiai su tais modemu keitimais? yra Bazinis
planas, pries kelis menesius pasiemiau GALA su nauju modemu. Kam man dabar
naujasis? Tipo nepaves 1mbit? Kaip ten is tikro? TEO konsultante sako, kad
galime uzsakyti naujaji plana, pakeitimas nekainuos, bet jei neuzsisakysite
kazkokio Pirelli modemo, gali kilti problemu ir nepatogumu su internetu. Tai
kaip realiai? kas ten per nauja technologija? man nereikia tikrai naujo
modemo, ir wireless routeri turiu...