Tema: Re: Paypal ir deklaracijos - visiems :/
Autorius: Sniegas
Data: 2016-06-09 15:45:13
Nebijau. Bus matyti.

"Nerijus"  parašė naujienų news:njbnn2$g5m$1@trimpas.omnitel.net...

On 2016-06-09 12:16 PM, Sniegas wrote:
> Bet jei aš Londone esu daugiau, kaip 183 dienas per metus, aš nesu
> Lietuvos gyventojas ir mano duomenų iš Anglijos jie neprivalo kažkur
> siųsti.

> O kas cia neaishkaus? Neaishku kas yra Lietuvos gyventojai? Nebijok,
> jei dirbi Londone, tai tavo visas pajamas Anglija atsius i Lietuva, ir
> tada cia jau pratrauks VMI "pa polnoj programe", aishku jei tikrai bus
> uzh ka.
>
> Kitaip sakant ives normalia viso Jevrosajuzo IS, ir jei netycia kurioj
> vienoj valstybej prisidirbsi, tai tave pratrauks bet kur, kur
> [...]

Kaip suprantu sita sakini, tai:
1. Apskritai niekas niekur nieko nesius kaip laishko ar pan.
2. Viskas vyks automatishkai.
Speju:
Anglijos zhiniasklaida parase ta pacia zhinia, tik zhodi "Lietuvos
gyventojų" pakeitus i Anglijos.

Kitaip sakant bus sukurta centrine jevrosajuzo DB, kur visi duomenys
suplauks, o jau ish te visi norintys gales pasiziureti. Todel tikrai
tavo duomenys papuls i Lietuvos VMI, nebijok.

N. M.