Tema: Re: Paypal ir deklaracijos - visiems :/
Autorius: Sniegas
Data: 2016-06-09 12:16:09
Bet jei aš Londone esu daugiau, kaip 183 dienas per metus, aš nesu Lietuvos
gyventojas ir mano duomenų iš Anglijos jie neprivalo kažkur siųsti.

"Nerijus"  parašė naujienų news:njavdb$ta6$1@trimpas.omnitel.net...

On 06/08/2016 12:08 AM, Sniegas wrote:
> Rašo: "šiemet Valstybinė mokesčių inspekcija su Europos Sąjungos
> valstybėmis automatiškai apsikeis informacija apie Lietuvos gyventojų
> pajamas, susijusias su darbo santykiais," - kaip suprasti tą "Lietuvos
> gyventojų pajamos"? Tipo į Angliją siųs mano pajamas? Kažkokį absurdą
> sudėstė. Jei aš Anglijoje dirbu, vadinasi aš Anglijos gyventojas ir
> Lietuva čia ne prie ko. O geriausias šis sakinys - "Gaunama informacija
> VMI padės tiksliau identifikuoti rizikingus mokesčių mokėtojus, todėl
> piktnaudžiauti ir prievolių išvengti nepavyks." - Kokie tie rizikingi
> [...]

O kas cia neaishkaus? Neaishku kas yra Lietuvos gyventojai? Nebijok,
jei dirbi Londone, tai tavo visas pajamas Anglija atsius i Lietuva, ir
tada cia jau pratrauks VMI "pa polnoj programe", aishku jei tikrai bus
uzh ka.

Kitaip sakant ives normalia viso Jevrosajuzo IS, ir jei netycia kurioj
vienoj valstybej prisidirbsi, tai tave pratrauks bet kur, kur
bepabegtum. Nebus taip, kad Lietuvoj jami bedarbio pashalpa, o Londone
pusiau legaliai statybose dirbi. Turesi visai juodai dirbti, pas kokius
banditus, nebent.

N. M.