Tema: Re: Paypal ir deklaracijos - visiems :/
Autorius: Sniegas
Data: 2016-06-08 00:08:41
Rašo: "šiemet Valstybinė mokesčių inspekcija su Europos Sąjungos valstybėmis
automatiškai apsikeis informacija apie Lietuvos gyventojų pajamas,
susijusias su darbo santykiais," - kaip suprasti tą "Lietuvos gyventojų
pajamos"? Tipo į Angliją siųs mano pajamas? Kažkokį absurdą sudėstė. Jei aš
Anglijoje dirbu, vadinasi aš Anglijos gyventojas ir Lietuva čia ne prie ko.
O geriausias šis sakinys - "Gaunama informacija VMI padės tiksliau
identifikuoti rizikingus mokesčių mokėtojus, todėl piktnaudžiauti ir
prievolių išvengti nepavyks." - Kokie tie rizikingi mokesčių mokėtojai?
Kokie kralikai pisasi mokesčių inspektorių galvose? Absurdų šalis.

"rrr321"  parašė naujienų news:ncr60n$1iu$1@trimpas.omnitel.net...

Atidedami deklaravimai iki metų galo
http://www.delfi.lt/verslas/verslas/po-kilusios-reakcijos-del-paypal-ir-kitu-saskaitu-naujas-nurodymas.d?id=70765042