Tema: Re: Rekomenduokit hosting'a
Autorius: Aladdin
Data: 2016-04-08 09:33:38
Tai namie aš ir turiu serveriuką, bet kažkaip norisi iš ten iškelti, kad kažkokie projektai ten
nekabėtų. Nes namie ir tas patikimumas toks sąlyginis. Šiuo metu kaip tik ir eksperimentuojų, nes
noriu susirasti patrauklią vietą su patraukliom kainom. Vieną mašiną turiu Digital Ocean, kitą va
pasidariau Hetzner'yje. Hetzner'is savo valdymo interfeisu labiau patinka negu DO, DO kitkuo patinka
labiau. Šnekėjau su OVH, tai jie man pareiškė kad KVM technologija įmanoma tik dedikuotuose
serveriuose ir jie tokių paslaugų neteikia.