Tema: Re: Rekomenduokit hosting'a
Autorius: No-Name
Data: 2016-04-07 12:07:18
Tai fain, kad pasiėmei pabandyti, galėsi pasidalinti įspūdžiais ;)

Pas juos puslapyje nepateikta informacija apie virtualizacijos tipą,
anksčiau buvo vserver, aš tuo ir remiuosi. Jeigu supportas rašo KVM, tai
reiškia naudoja KVM. Didžiųjų VPS paslaugos teikėjų problema yra CPU ir
IO, pastarasis priklausomai nuo to, koks saugyklos tipas.
Mažieji tipiškai naudoja vietinius diskus, kas yra pliusas klientui, bet
minusas aukštesnė kaina.
Jeigu iš didžiųjų, tai būčiau geriau rinkęsis OVH.