Tema: Re: Rekomenduokit hosting'a
Autorius: No-Name
Data: 2016-04-07 11:40:44
Panašu kad apskritai nesigaudai virtualizacijose....
https://en.wikipedia.org/wiki/Linux-VServer
Imk OpenVZ ir nesuk galvos, šiai dienai OpenVZ vis dar geriau nei
Vserver klientui. Abi yra operacinės sistemos lygio virtualizacijos,
trumpai kalbant tai chroot arba jail ir galima diegti tik Linux OS. VPS
nuosavo branduolio neturi.  KVM, Vmware, Xen, Citrix, Virtualbox ir dar
kelios yra aparatinės virtualizacijos ir jose galima diegti praktiškai
bet kurią OS tiesiai iš ISO imidžo. Tai praktiškai pilna kompiuterio
emuliacija. Tipiškai aparatinė virtualizacija reikalinga tiems, kam
reikia nuosavo kernelio arba realiai dideles apkrovas keliantems
projektams, nes geresnė izoliacija. Iš esmės tai pažengusiems
vartotojams. Turint preikius tik talpinti tipines lietuviškas svetaines,
su keliais unikais į parą, ar labai pradinio lygio vartotojams OpenVZ
yra teisingas pasirinkimas.

Trumpai tiek, plėstis galima iki begalybės.