Tema: Re: Mezon internetas, jo ÄÆranga ir dalinimas
Autorius: Nerijus
Data: 2015-11-10 10:23:58
On 11/10/2015 10:11 AM, Glebas wrote:
> Man prieš kelias dienas kaip optikos pageidaujančiam DSL klientui, TEO
> pasiūlė įvesti optiką :)
> Už "tam tikrą priemoką", kuri sudaro ~12000 Eur :D
> Čia Vilniaus miestas, link Žaliųjų ežerų, tik kad kol kas aplink visi
> turi tik DSL.
> Kol kas, nes kitas tiekėjas (ne TEO) jau tuojau paduos optiką visiems
> norintiems nemokamai ir su pigesniu mėnesiniu nei TEO....
>
> "Nerijus"  parašė naujienų news:n1fg58$gfc$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Nu tai pajamus DSL, svisolaidis "atsiradus galimybei" automatishkai ir
> uzh ta pacia kaina/sutarti gausis.

> [...]

	Nu o ash kadangi "buvau patenkintas DSL'u" ir nekeliau jokiu bangu, tai
paeme ir ivede optika. Ka ash zhinau.
	Siaip musu kaime joks protingas smulkus "tiekejas" tikra nebutu vedes
kazko panasaus, nes actumai dideli, o klientu vos keli. Nu bet telekomo
logika nezhinoma.
	Ytariu vede tinkla kokia dideliam "UABUI", tai zaodno ir zhmonem
pravede. Nors to jie patys nepripazhysta.

	N. M.