Tema: Re: Mezon internetas, jo ÄÆranga ir dalinimas
Autorius: ravikas
Data: 2015-11-10 09:15:50
2015.11.05 14:16, kaiser rašė:
> Įdomu, įmanoma dar kažką nuspaust nuo TEO skelbiamų DSL kainų? Nors jos
> tipo jau akcijinės puslapyje.
> Kai piniginė ne valdiška, tai netraukia tie €13 už 6Mb/s nors tu ką, kai
> alternatyvūs variantai €7 arba €8.

hm, tai kad 8mb/s, pas mane dabar toks, kaip pliusą gauni 300gb
debesyje, 3 licenzijas kasperskio, teowifi. Man pratęsė seną planą tai
moku ~11,9. Kažkada anksčiau buvo erdvės dabartinis mezon, tai kadangi
buvo medžių kažkiek iki bokšto tai taip kaip vėjas tai ir dingsta ryšys
nepatogiausiu metu :D kadangi buvo būtinas stabilus ryšys darbo
reikmėms, tai teo+++