Tema: Re: Mezon internetas, jo ÄÆranga ir dalinimas
Autorius: Zanas
Data: 2015-11-04 22:24:27
teip seowon, antena 19db(2 poliarizacijos) ziurint pagal aukscius tai
mane skiria kalva su 7m pakilimu ant kurios auga medziai, ma bet veikia
kaip ir :) zinoma derinimas uztruko kazkiek laiko kazkodel mezonas
atsisake kazkodel atskleisti kokia poliarizacija jie naudoja ar x ar
vertikalia ar horizontalia, tai zinoma apsunkino "sureguliavima".