Tema: Re: Reikia patarimo dÄ—l pirkimo ebay
Autorius: skaitytojas
Data: 2015-10-02 13:54:53
na kodel taip is karto puolamas pardavejas? Cia garantuotai siuntu
tarnybos pasisiko. Gi ten irgi zmones dirba, kurie klysta. Pavyzdys su
pasto bajeriai, bet is teigiamos puses: senais senais laikais buvo
kazkoks Nokia club besibazuojantis UK, ten buvo galim uzsiregistruoti,
gauti memberio kortele, dar kazkokios makulaturos. Bet pasto adreso
ivedimo lauke nebuvo salies Lithuania pasirinkimo. Nu tai ka, pasirenku
UK ir irasau provincija Lithuania, tada miesta, adresa. Ir man si siunta
atejo ir gana greitai:)