Tema: Re: Reikia patarimo dėl pirkimo ebay
Autorius: MR
Data: 2015-09-29 16:33:04

"ejs" <ejs@no.where> wrote in message news:mue3ah$jlb$1@trimpas.omnitel.net...
> Siunti eBay savo adresą iš pirkimo formos, siunti trekingo informacija
> ir klausi kaip Vilnius atsirado Vokietijos viduryje (beje, dėl to
> neprieštaraučiau).

Patikėk, siunčiau trekingo informaciją bent 5 kartus, viskas vyksta taip:

Parašau, kad delivery address yra LT, o nusiųsta kažkur į Germany. Gaunau standartinėm frazėm surašytą atsakymą: mes turim info, kad prekė delivered. Aš rašau - atsiųskite ir man tą info, nes jūsų puslapyje parašyta, kad delivered to Germany. Jee man atsako: mes turim info, kad prekė delivered. Ir taip 5 kartus. Faking sugedęs telefonas.

Parašiau į Paypal, užpildžiau pretenziją Swedbank, ir dar parašiau skundą į Europos vartotojų centrų tinklą (ECC-Net). Jaučiu, daugiau nieko nebegalima padaryti :)