Tema: Re: TEO varinio laido alternatyvos
Autorius: skaitytojas
Data: 2015-07-21 16:43:03
pabandymui pasiimk omnitel modema ir zinosi. Nieko nekainuos. O
pasibandyti duoda visi operatoriai, tik Tele2  gudriau bando suzaisti -
is karto sutarti liepia pasirasyti, kurioje yra galimybe nutraukt
sutarti per viena ar dvi savaites, jei netinka. Bet cia keliu metu
senumo duomenys, gali dabar jau kitaip. Pas mane kaime isvis jokie
laidai neateina, Omnitel 4G silpnokas signalas, bet vistiek gaunu 15-30
Mb/s download ir 2-7Mb/s upload, tai DSL su tavo minetais greiciais
lieka toli uodegoje.