Tema: Re: TEO varinio laido alternatyvos
Autorius: Antanas Lapinskas
Data: 2015-07-17 11:16:42
Per ADSL uploado idelio ir nebūna. Standartai neleidžia
https://en.wikipedia.org/wiki/Asymmetric_digital_subscriber_line#ADSL_standards

"Aras"  parašė naujienų news:moaarv$45o$1@trimpas.omnitel.net...

Taip, esmė išsiuntime. Per Wetransferį tiek sunkiai eina, kad verkt noris.
100 MB vos ne porą valandų stumia internetan.
Tai ir galvoju, kaip su uppload greičiu Omnitel 4G.