Tema: Re: TEO varinio laido alternatyvos
Autorius: Nerijus
Data: 2015-07-17 09:52:21
On 07/17/2015 09:13 AM, Aras wrote:
> Turiu TEO variniu laidu ateinantį internetą iki 12 Mb/s greičio (+ privalomas priedas telefono ragelis), moku po 23 EUR/mėn. Nu bet taip varganai vaikšto informacija. Dažnokai reikia išsiųst/parsiųst iki 2 GB info, tai tenka nakčiai palikt...
> [...]

	Cia esminis atvejis, yra "išsiųst/parsiųst iki 2 GB info", butent
ishsiust. Nes ir pac pastebejau, kad siuntimas padarytas vos ne nulinis
siame plane. Tipo 12Mb/s reishkia, kad 12Mb/s parsisiuntimas, ir
varganas ~500kb/s issiuntimas. Ar net dar mazhiau. Paciame telekome
kazkur paskaites radau tai mazhom raidelem parasyta.
	Bet gi pas mus visi "siurbikai" ish Linkomanijos, tai nera ko noret,
kad kazkas galvotu apie uplaudo greiti. Svarbu fylmai greit
parsikochioja, ir jutuba galima ziuret.
	O gaila.

	N. M.