Tema: Re: Linkomanijos byla
Autorius: Ugnius Kiguolis
Data: 2012-12-17 03:06:36
toks nedidukas skirtumas, atidaves svarka, tu pats jo netenki, kopija
nelegali is to nepasidaro, ir autoriu teises is to nenukencia, vat jei
tu svarka paimi nunesi i siuvykla ir pasiusi identiskus savo draugams,
bei padalinsi, tai jau nusikaltimas ir autoriu teisiu pazeidimas, ypac
jei svarkas papuostas nukopijuotom etiketem. tas pats su knyga, jei ji
ne elektroniniu formatu, atidaves tu jos netenki.

Elektronines knygos sierinimas pazeidzia autoriu teises, tas pats su
muzika, filmais ir kitais e-dalykais. Tu igauni teise naudoti savo
tikslams, savo naudojimui, o ne platinimui ir nelegaliu kopiju
gaminimui. Tiek filma, tiek daina su draugais sau klausyti gali kiek tik
nori, kol tai netampa nelegalios kopijos pasigaminimu ir dar daugiau -
platinimu.

tai kad tie pederastai aiskint turi pilna teise. ir iskilus teisiniems
gincams eisi nx tu, o ne jie.

nezinau kur tu dirbi, kiek uzdirbi, bet manau, kad per daug, tavo darbas
tiek nevertas. manau turi gauti max 15 lt i diena, uzteks ant duonos ir
desros, dasidursi megzdamas kojines. Tai toks pats absurdiskas analogas,
kaip tu pateiki siulymus autoriams ir ju produktams.