Tema: Re: Linkomanijos byla
Autorius: =G=
Data: 2012-12-14 22:19:52
Matosi, kad p. Ugnius nelabai gaudosi europiniuose reikaluose. Jokios
paramos iš Lietuvos graikai neišsimušė. Bent jau kol mes ne Eurozonos
nariai. O tai, kad visa šita turtingųjų šalių grupė turi remti gerai
pagyvenusius savo laiku ir ne pagal savo kišenę, tai tikrai pritarčiau,
kad nėra kuo čia didžiuotis. Kadangi kaip matau su faktiniais skaičiais
nedažnai susiduriat, tai statistika tokia: Lietuvoje skurdo lygis
daugiau nei 2 KARTUS mažesnis nei Graikijoje (17,6% vs 7,6%), bedarbystė
25,1% vs 12,9% - turbūt nereikia, kuris skaičius kuriai šaliai
priklauso. Absolučiais skaičiais graikai gal ir uždirba daugiau, tačiau
jų perkamoji galia dramatiškai sumažėjusi, tad ten dabar gerai tik
užsieniečiams lizinginiams milijon.. nu pats suprantat apie ką aš.

Ir taip, man praplautos smegenys įvairiais šaltiniais, pradedant
Bloombergu, baigiant Ведомости.