Tema: Re: Linkomanijos byla
Autorius: Lavonas
Data: 2012-12-16 17:42:49
Pasakyk man kokia butu protinga suma pinigu pvz uz knyga na ar uz daina ar
uz visa CD sumoketi jos autoriui. Milijonas? niekada nepripazinsiu, kad
knyga ar daina gali kainuoti (tce bendrai paemus, o ne tarkim man vienam)
tiek daug litu. Ishvis be kontroles shitas reikalas yra ir tai kad kazkas
uzdirba melejonais ir perkasi jachtas visokias yra kitu zmoniu
apipisinejimas. Ash sakytau, kad tai jie vagia ish visu kitu. Ir mes dar
turim ginti ju teises? Aina jie po velniu. Jeigu nemoka parduoti saves, tei
tegul mirshta badu, kurdami ta ka kure. Dabartine sistema yra shudas ir ji
turi keistis. Interneto ishpopulerejimas ir visi shie sharingai kenkia tik
produserinems kompanijoms (jei shneket apie muzika), nes pelnu tokiu
nebegauna kaip ankstciau. Tce jos visa shita kipisha del autoriniu teisiu ir
kelia. Kinas turi uzdirbti tik ish kinoteatru.
Softas mano manymu, kaip jau esu tcionais minejes, komercijai turi kainuoti,
o home juzeriams, kurie ish to nedaro jokio biznio ir neuzdirba, visas
softas TURI BUTI chalevnas.

Galit tce vtirat kiek jie dirba ten ir vargsta ajajai ojojoi, vistiek
neitikinsit, kad kazkoks bitciukas sededamas rusije ar kokie black eyed peas
savo studijoj su afygenu aparatcium kurdami kazka sukuria tiek naudos
zmonijai, kad jam OPA ir sumoketu visi kiti nerealias babkes.