Tema: Re: del facebook ir uzblokuoto accounto
Autorius: Ugnius Kiguolis
Data: 2010-11-16 12:06:34
atsiprasau ponuli, bet pas mane klientu ar teikiamu paslaugu net nera ir
cia snekama apie facebooka kaip apie pardavimu kanala, bei apie puiku
social portala, nunesanti visus visame pasaulyje,  apie kuri, kaip
matau, neturi ne menkiausio supratimo ir dar kazka bandai lot? :)
yra tie public puslapiai, kaip kas nori taip tas nusistato, apskritai
public nevisada yra privalumas, ypac facebooko atveju..
Todel loti kazka ir aiskinti absoliucias nesamones, kai net nezinai kas
tai yra, yra toooooooli iki bet kokio profesionalumo. tiesiog parodai
savo imluma naujovems. tau ir tep gerai :D zmonem ir tep gerai buvo dar
kai su ietimis drakonus medziojo.