Tema: Re: del facebook ir uzblokuoto accounto
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-11-09 13:42:56
    Ka ten turejai ir ka uzblokavo ? fb user account?  fb group ? fb page ?

    Jei facebook page/group, o ne tavo user account tai dali useriu turesi sarase dar, nebent tu dejai ne kaip page o kaip useris visa turini ir blokavo tave.... nes eina padaryt kad viskas butu kaip nuo saito dedama... O tada jei uzblokuojama tai galbut dar galima kita domena nupirkt tiesiog ir sukurt kita fb page....

    Feelancer Developer
    http://wiki.lythum.lt/w/Facebook_integravimo_galimyb%C4%97s