Tema: Re: del facebook ir uzblokuoto accounto
Autorius: Levas
Data: 2010-11-09 18:23:47
keistas tas jusu bendravimas per ta saita. Toks snekant nelabai idomus. Bet ka padaryti, snukiaknyge yra padaryta liaudies masems. Man labiausiai patinka kartridzu pildytoju ir padangu montuoju firmu facebook puslapiai. Kai vieno tikro faisbuko vartotojo paklausiau, kam "draugauti" su padangu montuotoju firma, jis atsake kad tipo gauni naujienas. Kokios bl.. naujienos, as padangas susimontavau ant atskiru ratlankiu ir kelis metus man pofig. O kad jie man siuntinetu kad svino gruzeliai atpigo... :)

--
Bye, Levas