Tema: Re: Internetas is TEO
Autorius: RolF2
Data: 2008-12-03 18:07:23
nu tai tariesi su namu nr1 , isivedat intika pas ji, mokat perpuse , tu
persimeti sau intika per wifi :)

"aha" <aha@aha.lt> wrote in message news:gh69ep$ie$1@trimpas.omnitel.net...
>  Velgi cia tik mano spejimas, kad butent tokia situacijas pas tave yra.
> Kad suzinot kaip yra is tikruju, eik i teo ir bandyk kazka is inzinieriu
> pakalbint, kad patikrintu marsruta.

Situacija siek tiek kitokia, prisegu jpg.
Inzinieriu jokiu pakalbint negaliu, niekas neduoda ju tel.
Moteriskes tik priima prasyma ir pastoviai sulaukiu atsakymo, techniniu
galimybiu nera, arba as pats uz savo lesas pasikloju kabeli.    Zodziu as
suprantu, kad jie mano lesomis nori atsinaujinti savo tinklus.
Nes tame kaime as tik vienas noriu to interneto.....
Belaidzio irgi jokia firma patiekti negali, nes mano paskutinis namas jau
beveik miske.
GPRS netenkina greitis pagal siuloma kaina ir dar duomenu kiekis ribotas....
Man reikia pastoviai kabancio kompo inte.....