Tema: Re: Internetas is TEO
Autorius: aha
Data: 2008-12-03 14:53:52
> Visu pirma tai kad jie neturi telefono, tai dar nereiskia, kad jie jo
> atsisake. Jei jie moka pinigus tai linija jiems vistiek rezervuota.

Niekas ten nerezervuota, nes is tu 12 kiemu, nuo pat kabelio pravedimo, gal
tik 6 kiemai ir jungesi ta telefona, nors telekomas kazkokiais gal
perspektyvos sumetimais vede kabelius iki kiekvieno namo.
Ten gal 4 namai isvis, bomzai gyvena ir gyvenime uz nieka nemokejo. Jiems
ten ir elektra daug metu atjungta.

Antras
> dalyka kabeliai po zeme, ta zeme pastoviai kasnors kasineja, rausiasi
> kurmiai ir t.t.

kabelio apsaugos zonoje niekas nieko nekasineja. ten pakeleje zalia zona,
tik nusienauja. Na o kurmiai gal kazkiek ir judina.....

> Kitas dalykas, pasidomek kur yra stotis teo. Pats pasakymas, kad gyveni
> kaime leidzia suprast, kad stotis toli. Jei linija ~4km ar daugiau, tai
> pamirsk toki interneta.

Stotis, taip, uz ~4km, bet Teo ir nepraso man iki stoties kabelio vest, o
tik iki pagrindinio kelio.(~400m) ir ne nuo mano namu, o nuo tos sutankinimo
dezes, kuri stovi vidury gyvenvietes, privaciame kito zmogaus sklype ir dar
sumontuota ant to zmogaus namo sienos, kur be to tas savininkas jau yra
mires ir ten niekas jo nuosavybes doc. netvarko, nes ten jau landyne
pasidarius.....
O prie pagrindinio kelio stovi TEO skirstymo deze ir ten N poru ir dar
sviesolaidziai jau seniai guli.
Jei man prasytu nuo mano namo klotis kabeli, as jau gal ji ir klociau, bet
cia visai svetimoje teritorijoje ir dar per visai kitu zmoniu sklypus.