Tema: Re: Internetas is TEO
Autorius: aha
Data: 2008-12-03 13:22:04
>O kai tave pajungs prie tos slangos ir tau be sustojimo trukines internetas
>irgi rasysi rastus ir skusies?

Ne nu tai jus supraskit....
Kabeli klojo telekomas gal pries 10metu ir ivede i visa kaima kiekvienam
telefono linija. kazkas pakliuvo tiesiogiai, kazkas per sutankinimo deze.
kaime 12 namu.
telekoma tebenaudoja gal tik 3 ar 4.   Ir jus man ka norit bandyt irodyt,
kad ten nera laisvu gyslu ???
nejuokinkit....
Ir ka telekomas klos toki sudina kabeli, kad jis per 10 metu nurineja ???
nesamones....
Cia kaip as suprantu man nera galimybiu tik todel, kad tie kurie jau
atsijunge, gal kazkada vel prasys prisijungti atgal, todel nieko nereiks
daryti, tik laidus prikabinti i savo vieta.....
Nors as isitikines, kad net laidu ten niekas neatkabinejo, tik is stoties
isjunge ir viskas.....