Tema: Re: etiketes itaka skoniui :)
Autorius: Edvinas
Data: 2009-08-15 02:05:59
2009-08-14 15:59, anzelmas rašė:
> Viena pažystama dirbo Londone barmene, tai Angluose yra daug žmonių
> kurie vienos rūšies alų geria visą gyvenimą ir kitos rūšies jiems
> neįsiųlisi. Bet kažkas netyčia sumaišė bačkas prie kranelių pajungt,
> sumaišė vietomis. Tai anglai gėrė kitą rūšį nei visada ir nievienas
> neatskyrė, kad tai kitas alus. Vistik čia yra labiau įsitikinimas, kad
> šitas pats skaniausias.

Is kur zino, kad neatskyre? Tai, kad neatejo prie baro priekaistauti,
nereiskia, kad neatskyre.

Kazkada senai senai, dar neivykus visiskam lietuvisko alaus
nusivaziavimui, mano megstamiausias alus buvo Utenos "Utenos". Jis tada
dar buvo toks tamsesnis, sodresnio skonio. Buvau isvaziaves
komandiruoten porai menesiu. Grizau, nuvarem i kaboka. Kaip visad
pasiemiau Utenos "Utenos". Geriu - na tikrai ne Utenos. Kai sugerovams
pasakiau, kad man rodos, jog ne "Utenos" man ipyle, jie mane apsviete,
kad pries kelias savaites Utena atsinaujino ir pakeite savo alaus
recepturas... Prie baro akiu draskyti nejau - ar tai reiskia, kad
neatskyriau? Turbut barmenai irgi paskui pasakojo - "va pakeite Utenos
alus skoni, ir nei vienas alaus gerikas to nepastebejo" :)

Siaip jau degustatorius is manes ne koks, alu, vyna irgi apibudinu
dazniausiai tik skanus-neskanus, nu bet neatskirti balto ir raudono
vynu... Nu neimanoma neatskirt. Aisku, jei akys mato raudona vyna su
balto skoniu, protas pasimes. O ponu somelje atveju, tai man ten rodos,
tipiskas snobizmo ir "nuo per didelio rasto isejo is krasto" pavyzdys.
Pradejo suokti savo tuos sabloniskus beprasmius skiedalus ir tiek.

--
Edvinas