Tema: Re: etiketes itaka skoniui :)
Autorius: -o-o-
Data: 2009-08-13 16:53:49
kiek zinau ten expertu - degustatoriu tikrai nebuvo, ir isvis man atrodo, tu
cia kazka painioji. Cia vienas bicas buvo imetes toki pasiulyma, as tikrai
ji isbandziau su sava xebra :) - tikrai buvo idomu ir linksma :) Mano
xebryte alu labai megsta ir zino kas su juo ir kaip, bet visi sugebejom
atskirt tik Taura, nes nu jis ten tikrai savotisko skonio, su niekuo
nesumaisysi. Raguti dar kai kas pagavo, bet del rusies tai jau vel buvo
siokios tokios idomybes. O va visi kiti kaip ir vienodi gavos :) Aisku
bandem tik tarp lietuvisku Svyturio, Utenos, Kalnapilio, Ragucio ir Tauro,
jei ten butum vare su uzsieniais - butu isvis 0 rezultatas.