Tema: Re: etiketes itaka skoniui :)
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-08-13 16:55:42
mus kazhkada pusbroliukas ishdure (nu ash visada pasakoku, kad kalnapili atskirchiau ir ish muilines gerdamas, nes jis rugshtus padla..).. chia buvo kokie turbut 5/8 metai atgal per kazhkokia tusofke, surinko ish visu skirtingus butelius uzhsidare i virtuve supilste i staparikus... atrinkom.. skirtingus.. pasirodo visi buvo ta pati kalnapilio karchiama ar 4:30 jau vadinosi... Bet taip ish dalies nesazhininga, nes kai tau liepia ishsirinkt, tu _stengiesi_ ieshkot skirtumu...