Tema: Re: Maisto Blog'as www.dailycuisine.lt
Autorius: Braunikas <labai @ bais.us>
Data: 2009-07-07 11:27:14
Tamsta tai vezi geriausiai ismokes ivaryt su savo nekonstruktyvia kritika.
Jei Lietuvoj yra kokia 300 maximu, tai kodel negali but dvieju teminiu blogu
apie maista. Man pvz. blogas informatyvus ir skaniai atrodo, ko daugiau
reikia? Ogi nieko!! Sekmes autoriui judant i prieki ir ignoruojant didziauia
Lietuvos beda, pozherukas taikliai ivardino - nepilnavertiškumo ir
absoliutizmo kamuojamus kritikus.