Tema: Re: Maisto Blog'as www.dailycuisine.lt
Autorius: Povilas
Data: 2009-07-06 19:38:20
"ALORA" <aloros@kompas.de> wrote in message
news:h2kp7i$aq5$1@trimpas.omnitel.net...
> jou, ir ne tik lietuviškuose žodžiuos klaidos.
>
> Šiaip tai idėja graži, įgyvendinimas (deja) nusižiūrėtas nuo visagalio
> Giedriaus, tik įgyvendintas kreivokai. Nes Giedrius dievas šioj srity -
> juk jėga ne tik jo patiekaluose, bet aprašymuose, stiliuje. Tad reiktų
> arba daryti kitaip, arba daryti geriau už jį. Sėkmės tobulėjant :)

Nesu nusiteikes pries "dieva" Giedriu,bet ir nematau kuom jis yra
dieviskesnis uz sio puslapio kureja.Asmeniskai man,cia labiau patinka
aprasymu paprastumas ir siltumas + nera to "dievisko patoso",kuris vyrauja
pas ana amerikoniuka.Aisku,kol kas cia tik keli receptukai,bet jei zmogui
uzteks sveikatos ir kantrybes,tai galimas variantas,kad turesime dar viena
lankytina puslapiuka.
Sekmes!