Tema: Re: Maisto Blog'as www.dailycuisine.lt
Autorius: SMart
Data: 2009-07-05 19:33:05
Tikrai nesiruošiu plėtoti šio reikalo iki team work ir panašiai, juo
labiau kažką samdyti fotkem koreguot, tekstam rašyt ir t.t.
Kaip jau minėjau, tai visiškai nekomercinis reikalas, skirtas
patenkinti mano (kaip ir visuose mumyse tūnantį) eksbisionizmo poreikį.
Nesiruošiu griaužtis ir kankintis nuo nepilnavertiškumo pojūčio dėl to,
kad kažkas kažką panašaus jau darė, ar darė geriau ar panašiai ar
kitaip. Tikiuosi su laiku visas reikalas tobulės.

M.