Tema: Re: rukyta zuvis
Autorius: Povilas
Data: 2009-06-08 10:30:21
"Silvano" <ateikpas@mane.lt> wrote in message
news:h0iana$dgk$1@trimpas.omnitel.net...
> good :) jeigu jau tau itiko, reiskia tikrai gera zuvis :) o del kainos,
> tai man atrodo vilniuje nelabai buna pigiai :)

As grizes namo emiau ir pasveriau tai ka pirkau  ir gavosi,kad karsto rukymo
skumbre kainuoja apie 20 lt/kg,kai tuo tarpu ne ka blogesne skumbre Koralu
turgeyje kainuoja 15-16 t/kg;karsto rukymo skumbres isklotine su
prieskoniais (juntamas glutamatas!) kainuoja apie 26 t/kg,o koraluose
panasus roletukai kainuoja apie 18 lt/kg.Kadangi planavau vykt savaitgali
pas draugus i sodyba,tai paemiau(isiule pardavejas) lasisos kaulus rukytus
po 5 lt uz vnt. ,tai paskui tik grauziau save,kad pasidaviau lochatronui,nes
valgyt ten nera ka,o moket uz siuksles tiek ,tai tikrai neverta.Draugas
nepatingejo pasvert karsi uz kuri buvo prasoma 50 t/vnt,tai tas svere 3 kg -
gaunasi po 17 t/kg.Tai kaip ir daugoka,nes IKI tinklo parduotuvese yra ne ka
bogesniu karsiu ir jie ten kainuoja tik 14 lt/kg .