Tema: Re: rukyta zuvis
Autorius: -o-o-
Data: 2009-06-05 15:35:14
dabar rukytos zuvies yra vynotekoj. Kazkokios nuolaidos netgi. Bet kaip ten
skonis ar pan - nezinau, kazkur kazkas buvo uzsimines, kad marlin'a jam
isiule :) Dabar ant greicio nesugaudau ir neatrenku, bet akropolio vynotekoj
maciau, kad ne tik marlinai, bet ir unguriai ir samai ir dar kazkas.
Marlinai, unguriai ~40Lt, samai ir tas kazkas ~20Lt (cia jau po nuolaidu) Nu
maciau pirko zmones.