Tema: Re: Pisco
Autorius: keksas
Data: 2009-06-04 23:22:34
> K...ai,su Tamsa vesti diskusija dar sunkiau : ) As klausiu konkreciai kuom
> skiriasi viena vynuogine samane nuo kitos,o Tu vis vien kalbi apie kazkoki
> tai kokteili.

Na tas kokteilis ir yra esme, nes ieskau pagrindinio jo ingredijento :)
Konkreciai skiriasi tuo, kad gaminamas pagal savo technologija is kitame
regione subrandintu uogu. Jei nori gilintis i gamybos subtilybes - use
google.
Teko pabuvoti "kombinate", man to uztenka :)

> Bet gerai,kad atsiuntei sita paveiksleli - dabar man jau patampa aiskiau
> ir pradedu suprast,kad pisco,tai greiiausia yra Peru nacionaline vynuogine
> samane,o tai tas pats kas grappa,ciacia,rakija ir pan.

Klysti, nes tai nera tas pats!
http://en.wikipedia.org/wiki/Pisco